tisdag 19 juli 2011

På väg

Igår va det ännu en full dag. Vi ( eller Andreas) hjälpte till o hjälpa hans bror att flytta till deras hus. Jag o Albin känndes mest ivägen:) Jag plockade iaf upp lite grejer o Albin hjälpte till stolt.
Väl hemma på kvällen vs det bara att börja packa till våran lilla mini-semester som vi just nu är på väg på.
Vi åker ner till grannarnas husvagn i Halmstad o våldgästar dom lite fint.
Hoppas på strålande sol o blå himmel dessa dagar. Än så länge ser det iaf fint ut, hoppas solen skiner lika fint i Halmstad som här i Jönköping.
Ska i vilket fall bli riktigt mys o husvagna lite med vänner. Albin o Leah får busa för fullt medans vi trivs i solen.
Nu får jag nog sluta skrivs innan jag blir åksjuk :)
Ha enna trevliga dagar. Det ska minsann jag o min familj ha.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.