torsdag 14 juli 2011

Invigning

Idag hade våran Glassfabrik som nyöppnar här i Taberg sin öppnings invigning.
Det var en MASSA MASSA folk som hade tagit sig till Taberg för att kika in den nya mysiga glassfabriken.
Det var så mycket folk att man knappt kom in o fick plats.
Det var lite smak prov på en del glassar, o lite tittning av lokalen.

Jag gillar ju denna ideèn med en glassfabrik här i byn. Så jag kunde ju inte annat än å köpa med mig hem 2 smaker som jag tyckte om.

Det blev Raberber smulpaj ( riktig frisk o god )
O Smaskiga Jordgubbar ( en sorbè, o den gillade jag starkt )


Kommer nog gå ner o köpa mig lite lyx glass lite då o då. Passar ju perfekt som en lyxig dessert när man har främmat.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.