söndag 3 juli 2011

Trevligt

Igår var det fullt upp. Vi vaknade rätt sent efter en lagom jobbig natt.
Skönt att han sover länge efter. Snällt av Albin tycker jag.
Igår hade mamma o pappa sin fest i sommarstugan som dom har haft nu 3 år i rad.
Alla deras kompisar kommer ut o har det riktigt trevligt. O de va det me.
Albin hade roligt för han busade runt för fullt o jag tror nästan han glömde bort mig. Han bara lekte o lekte. Så skönt att han är så öppen för alla att han inte är som ett plåster på mig eller Andreas när vi är iväg.
Vi hade himlans tur med värdet igår. Man trodde det skulle börja regna många gånger. Men ikke. Det höll sig. O varmt var det länge. Skönt o kunna sitta ute.
Vi hade lite lekar som vi lekte.
Jag vann på min lek. Måste ju påpeka de =)
Åkte hem rätt tidigt eftersom vi var redan i stugan vid 13 tiden. Så det var skönt o komma i säng rätt tidigt igår iaf.
Men ändå är jag trött som tusan. Undra om det är det tråkiga vädret.? = /

Idag blir det inte många knop gjorda. Ska skön bara vara inne o gotta mig i soffan o leka med Albin.





På återseende <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.