lördag 30 juli 2011

Tjejkväll

Nu har jag varit lite dålig med skrivandet men det händer ju saker hela tiden på dagarna. Speciellt nu när vi renoverar. Då är det jag o Albin som busar om dagarna. Men nu , snart äntligen är det klart:) Fy sjutton va Andreas har varit duktig på sin stackars semester.
Snart får han vila med oss. Snart innan bebis vill komma ut till os me :)

Igår va det tjejmys ( o lilla Felix me såklart) hos Martina med pizza o fruktsallad till efterrätt. En riktigt bra kombi eftersom pizza alltid är såmättande.
Gott va de!!
De blev massa prat o trevligt sällskap.
O så fick jag bebisgosa med Sofias lilla Felix. Tänk att man snart har en så liten igen.
O så blev det självklart gos med Bonnie. Himlans sötungar!!! :)
Efter en mycket trevlig kväll kåkte jag hem o sova kudden.
Man är så attans trött nu i slutet.

Idag blir det barnkalas för hela slanten. Albin kommer o busa för fullt med alla barnen tror jag allt.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.