måndag 29 augusti 2011

1 vecka


Tänk att Elliot redan är 1 vecka gammal. Tänk att de var en hel vecka sen jag födde honom.
En vecka är ju inte så länge igentligen men tiden går så galet fort att man inte hinner med dagarna.
Elliot har funnits i en vecka , men ändå på ett sätt känns det som att han varit hos oss för alltid. Konstigt att den känslan ofta kommer när man får barn.
Att man inte kan tänk sig att man inte haft dessa 2 underbara killar för alltid.

Jag o Albin har varit iväg o storhandlat idag. Albin tyckte det var jätte kul o följa med o handla idag. Han fick sig ett äpple att tugga på under hela handlingen så det gick himlans bra.
Också roligt för mig att ha med mig någon att handla med ( så länge han är snäll ) o de var han ju idag. Mycket duktig.
Det var inte lika glatt här hemma. Jag ammade Elliot precis innan jag åkte, men han hade skrikit efter mig hela tiden.
Stackars både Andreas o Elliot. Han kände nog av att jag onte var hemma.
Men när jag kom hem fick han amma o så somnade han om så sött.
Var inte så smidigt o åka iväg nån liten timme. Men Andreas klarade så bra , ändå att han inte kunde göra något.

Nu ska jag gosa lite med Elliot. Storebrorsan o pappa är hos sin farfar.


På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.