fredag 12 augusti 2011

Packat o klart


Nu när det är två ( eller något ) dagar kvar till att Bebis förhoppningsvis tittar ut så tog jag tag i att packa BB väskan.
Så nu är den packad o klar. Nu är jag redo att åka in.
Mer än gärna snart.
Jag har hunnit storhandla idag o igår stor städade jag huset o tvätten står nästan tom nere i källaren. Det kan inget annat än att vara perfekt om Bebis ville komma.

Jag har tom fått vila upp mig idag o inatt. Andreas underbara mamma tog Albin igår kväll så han ficksova där så jag fick vila mig o få en skön sovmorgon.
Det var jätte skönt.
Vakna helt ensam i huset o äta god frukost gjorde att mina krafter blev goda.
Jag bakade Drömmar på förmiddagen o storhandlade på eftermiddagen innan jag hämtade våran Älskling hos sin farmor.
En jätte härlig dag som känns så skön o haft nu innan Bebis kommer

Imorgon blir det kräftskiva med släkten ute i stugan.
Lite lek o kräftor ska här ätas. Mums !!

Så ikväll har vi grillat gott o nu sitter vi i soffan o gottar oss med en skål med godis.
En härlig o mysig fredag med familjen.



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.