tisdag 16 augusti 2011

Fullt upp


Ojojoj, idag har det verkligen inte varit en lugn stund. Det är nog första gången jag sätter mig ner i lugn o ro nu idag.
Började dagen med en skön sovmorgon med Albin bredvid till kl 8. Albin skulle vara på dagis vid 8:30. Men det va inte så noga så det blev en lugn frukost iaf.
Det var första gången på läänge som Albin gick till dagis. Nu får han gå som vanligt. Skönt att han fick komma in lite på dagis nu med innan Bebis kommer. Han hade nog jätte roligt ändå att han var jätte ledsen när jag gick.
Det var ju så länge sen. =)

När jag kom hem la jag in tvätt, bäddade av Albins säng. Fixade o donade med lite städning.
O så satte jag mig o sydde de sista hjärtarna till min systers bröllop.
O ÄNTLIGEN är de 60 st KLARA. Vilken härlig känsla att ha det klart. Slipper man tänka på de framöver. För nu är det heller inte långt kvar till den stora dagen för syster =) Wiiee !!!

Japp, o sen blev det att hämta Albin på dagis. Komma hem o äta mat. Söva Albin för lite middags sömn.
Sen kom min så otroligt snälla Svärmor o hjälpte mig att putsa fönster ( Andreas tror det hjälper att få ut Bebis, det får vi ju isf bevis på snart iaf )
Så det blev att stå o putsa fönster ett tag. Fy fy tusan va jobbigt/tråkigt det var.
Det var inget för en höggravid kvinna med rejäla foglossningar. Det känns mycket nu. Otroligt skönt att de är putsade noga denna gång. Nu ser vi fint ut. =)
Fönstrerna glänser s¨å fin fint.

O nu ikväll har Albins BF Wilton varit här med familja o ätit kvällsmat o busat för fullt.
Gud, Albin är lite smått galen ibland tror jag. Han var i ett riktigt esse ikväll kan jag säga. Sprang o gapade o skrek hejdlöst.
Man ser att han har sjukt roligt när hans kompisar kommer hit. Han älskar o leka med dom.


Nu är jag helt slut efter denna dag. Så nu blir det snart sängen för min del.
Varva ner o gotta mig i soffan innan.



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.