torsdag 4 augusti 2011

Fix

Börjar med att säga ett stort Grattis o Hurra till dam Ring/ Sjöberg till deras lilla prinsessa !!
Nu kan jag allt säga att jag o Andreas också längtar en massa till våran Bebis kommer.
Det är ju så himla spännande o se vad som gömt sig i magen så länge.
Kom ut, kom ut nu Bebis ! : )


Igår var vi o stor shoppade en massa grejer till hallen uppe o nere. Nu är det färdigt o mys pys i båda hallarna. Jippo!!
Bara tapeten kvar i halen där nere. Ska bara väljas en med avalla1000 tapeter.
Skönt är det som tusan att flöt är klart nu till Bebis.

På kvällen kom min syster med familj o grillade o spelade kort.
Attans så trevligt det är att spela kort tycker jag. Ändå att jag ofta förlorar. :)
Det blev sent till säng, men det var riktigt trevligt o då gör de ju inget alls.
O speciellt inte när man ibland har en morgon trött son i huset.
Han ligger här jämte mig nu o snusar så gott.
Men inte länge till. Snart får han allt vakna.


Idag blir det full rulle.
På förmiddagen nu ska jag sakta men säkert storstäda hela huset så Bebis kommer hem till rent o fint hem. Plus att jag känner mig lugn när det är fint i huset.
Damma lite i sådant tråkigt. Lite fix här o där.
Sen blir det att fara till Andreas pappa som fyller 60 år idag!! Hurra hurra till han.
Ska vi dit o äta lite smörgås tårta o gratta lite.
På kvällskvusten drar vi oss vidare till Wiggen o Malin för trivsamheter.
Jan lova att det säkert blir ett o annat kortspel där me. Så trevligt så.

Ja, jag kommer iaf inte bli uttråkad denna dag. Se hur mycket man orkat med.
Nu ska jag iaf väcka lillplutt i stuga upp ur sängen.




På återseende <3

1 kommentar:

  1. väntar med spänning på om inte din aktiviktets nivå snart slänger ut bebis ur magen =) känner igen mig ja är likadan. full rulle hela tiden! kramar på dig vännen!

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.