lördag 20 augusti 2011

Present inköp


Nu har jag tom hunnit med o tagit kort till Albins 2 årsdag o idag har jag köpt alla hans presenter han ska få. Alla o alla men 2 roliga presenter hittade jag som han kommer tycka om , tror jag allt.
Han kommer dessutom få så himla mycket av släkten så man behöver inte överköpa presenter till han =)
Så jag köpte en elgitarr som låter MASSA. Undra hur trött vi kommer bli på de ljudet?!
Så länge han gillar den så är vi glada ( en stund iaf ) =)
På gitarren kunde man riffa o spela demo med mera så den kommer bli poppis.
O så köpten jag en liten slt hamster ( zhu zhu pets ) som de heter.
En hamster som glider runt sött på golvet o gör av sig små söta ljud. En av hans kompisar hade nämligen en sådan som han tyckte va så himala rolig.
Det finns också en massa saker till de små hamstrarna som burar o banor som man kan köpa till. Men jag tror hamster duger gott till han.
Han kommer säkert ha det som ett litet husdjur =) Då slipper man ju köpa en riktig.


Det är mycket man hunnit med nu när bebis inte velat titta ut till oss. Sånt man trodde man skulle fixa med när bebis kommit.
Så det är skönt att ha fixat klart allt till Albin till hans stora dag =)
Det är inte långt kvar till han redan är 2 år. Våran stora kille !!



På återseende <3






1 kommentar:

  1. du kanske ligger och snosar nyfödd färskbebis när Albin fyller två år =) Kramar!

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.