torsdag 25 augusti 2011

Besök

Idag har det varit lite besök här hemma.
Min mormor o morfar , o farmor o farfar var här i förmiddags för att kika på våran lilla prins.
Min underbara mormor kom med massa goda hembakade bullar o kakor. Hon är den gulligaste lilla mormor man kan ha. En riktig mormor-mormor som bakar o lagar så god mat. :)
Sen på eftermiddagen var det riktigt storbesök. Alla kom på en o samma gång. Mycket smidigt o trevligt ändå.
Bebis finns en massa fina kläder. O min mamma hade stickat en jätte fin filt till han. Hon stickade en liknande när Albin också föddes.
Det blev en massa bus i fika för Albin. Wilton var nämligen här. Gud, Albin blir verkligen lite galen när det kommer kompisar:) Sötis!!


Vi hann också med ett besök på BB-hemvård. Det gick så bra. Allt var så bra så.
Han har gått ner lite sen han föddes så nu vägde han 3540 gram . Våran lilla plutt!!
De tog ett blodprov i huvudet. O va de skär i mamma hjärtat när de går ont. Ändå att han inte skek så mycket ville man bara pussa o krama.


Snart blir de sängen. Man är verkligen riktigt trött efter att nan fött barn. Jag skulle kunna gått o lagt mig för länge sen. Men nu så kan man lägga sig med gott samvete.
Så god natt på er!!!



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.