söndag 14 augusti 2011

Gårdagens skiva


Var som sagt på kräftskiva igår i våran sommarstuga med släkten.
Vi hade ett riktigt gott väder för en gång skull. Har för mig att vi haft dåligt väder de senaste kräftskivorna. Men igår fick vi sol i stort sett hela e.m. Regnet o kylan tittade självklart fram runt kvällskvisten.
Men det gör inget för då satt vi o gottade oss inne på altanen.
Det var lekar, o jag kom faktikst 5:a av 15 st tror jag vi va ungefär. Icke dåligt.
Jag är ju höggravid.
Sen blev det goda kräftor o mat. Kräftorna var riktigt goda i år. De gillar vi.
Måste ju bara berätta me. *hihi*
När vi satt o åt så var det några som badade näck på andra sidan. O självklart nyfikna som vi är drar vi fram kikaren o se va sjutton de håller på me.
O tro det eller ej så var de ju nakna av en anledning.
Ni kan nog gissa vilken ?!
Herregud mitt i maten =)
Vi såg nog alla roliga ut när vi stog med kikaren i högsta hugg. Nej, nej, inte alls nyfikna eller ? =)

Vi spelade spel på kvällen.. Men där vann jag inte. Så det kan låta är inte min grej. Musik. Men roligt va de. Ett spel man kanse skulle köpa sig.
Vi var hemma lagom tidigt. Skönt o va i säng i tid.



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.