tisdag 2 augusti 2011

Hinner inte

Solen skiner nu glatt om dagarna. Så jag prioriterar bort bloggen en aning.
De är semester i sol så få får man ju de :)
Renoveringen tar sin tid den me, så känner att jag inte hinner min tid på bloggen.
Men jag lovar att det blir roligare läsning snart.
Med ny bebis i vardagen tillbaka.
Just nu njuter vi av varandra o tiden o solen.

Får se om jag orkar lägga upp lite bilder ikväll eller snarast iaf :)

Nu blir det iaf njut i sommarstugan med mys, bad o massa sol o lek.


På återseende <3

1 kommentar:

  1. Så lustigt att du skriver Hinner Inte i din rubrik. Jag driver ett företag som heter HinnerDu.se - och som säkert skulle kunna hjälpa dig att få tid över. Kolla gärna in sajten om du har möjlighet. Ha en fortsatt bra kväll! /sara

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.