måndag 15 augusti 2011

Full frys






Nu är frysen riktigt full med gófika. Jag som hade frysen i stort sett helt tom på godsaker för bara några dagar sen är det skön att nu ha frysen full när det ska komma en del besök framöver. ( om Bebis vill titta ut )
Förra veckan bakade jag o Albin Drömmar o idag bakade vi Kärleksmums.
Plus att min snälla Svärmor kom förbi med en MASSA bullar till oss. Hennes bullar är de godaste. De är riktigt goda. Det är därför de tar slut så fort här hemma för Andreas äter dom som godis. =)
Men nu är de till för våra besökare.
Mysigt har vi haft när vi bakade idag. För det var skön inget ute väder precis. Då är baka det roligaste man kan hitta på inne tycker jag. O leka förstås.

Nu ska jag njuta av kvällen. Bara gotta mig i soffan o hoppas Bebis kommer snart.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.