torsdag 18 augusti 2011

Me and I


Var ju på Me and I klädparty igår hos Anna. Mycket trevligt.
Me and I är en av de home klädpartyn som har mest o finast kläder tycker jag. De är super sköna i tyget o har roliga o speciella motiv/tryck på sina kläder.
O de är dom som också har mest till killar tycker jag. Annars kan det var så himla mycket till tjejer som är fint o inget till killar.
Så igår blev det lite lite shopping iaf. Både till Albin o till Bebis.
Köpte en jätte söt o lite häftig tröja till Albin. En knäpp tröja i brunt Zebra mönster. Tänkt va fint till ett par jeans tyckte jag =)
O de sötaste va ett par byxor med en tass i rumpan. I lite harem stuk. De köpte jag till Bebisen. Så otroligt söta.
Köpte i storlek 62/68 så den kan krypa runt så sött i sina fina byxor. Hur söt kommer den inte va !!
Fanns mer man ville ha, men det blev att hålla i plånboken. Barnen fick ett jätte fint plagg var så jag är nöjd =)



Idag blir det lite samma som igår. Soffläge =)
Ska nog åka in till JP ( Jönköpings Posten ) o ta ett kort till Albins 2 års dag. Ska gör han lite fin o se vad jag kan hitta för fint till hans kort.



På återseende <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.