onsdag 17 augusti 2011

Soffläge

Efter fullt ös o stök de senaste dagarna/ veckorna har jag tagit mig en riktig slappar dag i soffan.
Det behövdes verkligen kände jag. Efter att jag lämnat Albin på dagis vid 9 tiden la jag mig i soffan. O jag somnade på 2 röda o sov till runt 11 tiden. Där ser man att jag var riktigt trött. Den sömnen behövdes. Dum jag igentligen varit i sån full gång nu de sista. De hjälps jj inte iaf , man blir ju bara helt slutkörd ist.
Så nu ska jag se om lite vila hjälper bebis att komma till oss.

Ikväll ska jag på Me and I party ( barnkläder ) hos Anna.
Ska bli kul o se årets kollektion. Se om det är något man hittar till Albin eller kanske till Bebis.
Trevligt ska de allt bli.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.