torsdag 11 augusti 2011

Kom till oss


Åååå, vad vi väntar o väntar på Bebis inne i magen. Vi är superotåliga denna gången.
Albin fick jag ju 3 dagar tidigare , o nu är det 3 dagar kvar till BF ( beräknad förlossning ) så det skulle ju vara så perfekt om den lilla krabaten kunde komma ut till oss. Vi längtar verkligen sååå !!

Otålig man blir när man inte alls vet eller kan bestämma när Bebis ska komma.
Jag har haft känningar nu i ca 2 veckors tid men ingen bebis iaf. Man hoppas o hoppas varje kväll att man ska vakna på natten så man kan få åka in till sjukhuset.
Jag har nu iaf STOR städat för fullt. Torkat golv o dammsugit , dammat mattor o allt. Ryggen värker som tusan , men bebis kanske vill titta ut om jag rör på mig till fullo. Hoppas hoppas !!
Om den vill komma snart är det rent o fint när den kommer hem. Det vore det bästa. Då slipper man tänka på att det är super stökigt när folk kommer o vill hälsa på.

Fast nu ska jag ligga i soffan en stund o slappna av när Albin sover. Ska sova en liten stund jag med. Det behövs kan jag säga.



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.