fredag 31 december 2010

Gott nytt år

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera mig.
Men jag har haft en riktig sjukling här hemma hela veckan. Stackar Albin har varit super dålig. Runt 40 graders feber i 4 dagar. Så det har varit full koncentration på han. Därför har det blivit riktigt dålig med skrivande. Men nu så ska jag komma på rätt köl igen.
Idag är det nyårsafton o det blir att fira med våra "grannar" med familj. De är väl kankse inte grannar men vi alla bor på samma område om man säger så.
Det blir både förrätt , huvudrätt , o efterrätt. Sen ska vi nog spela oss lite trivsama spel o självklart inviga min julklappa - choklad fontänen.
Har varit o köpt massa goda frukter o sånt som man kan "doppa" o fontänen. Ska blir kul o testa hur den kommer funka.
En trevlig liten extra grej på bordet blir det iaf som höjer upp själva kvällen.
Vi håller tummarna för att våra barn kommer sova som gudar ikväll/natt me. Så man ska slippa springa. Förra året var Albin världens snällaste. Han somnade nog runt 20 tiden o vaknade inte en enda gång när det smälldes o allt. Vi hoppas på samma lycka idag ( men jag tror inte vi kommer få de ) men vi håller tummarna.
Vad ska ni alla andra göra ? Hur firar ni erat nyår ?
Jag hoppas att ni alla kommer få en kanon kväll o säger Gott nytt år !!!



Gott nytt år !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.