söndag 19 december 2010

Mycket

Uchs, va dåligt av mig. Jag har verkligen inte varit här inna o skrivit något på nästan 1 vecka. Men det är helt sjukt. Det är verkligen mycket stök nu innan jul.
Det ska handlas julklappar, man ska julstäda o pynta hus, man ska laga jul godis göra skinka mera med mera.
Iof så ska jag inte klaga för jag tycker faktikst det är himlans mysigt o roligt att stöka mycket nu inför jul.
I år har jag tom tänk mig att jag ska griljera vén julskinka som vi kan äta på mackan på mornarna fram till nyår =) Det är ju så gott.
Jag är iaf nu klar med nästan alla julklappar, men bara nästan =/ sen igår julstädade jag för fullt o så pyntade vi med massa tomtar i varje liten vrå , o granen fick komma in på "tining" så ikväll så ska vi pynta den fin.
Hittade en helt perfekt gran. Lagom storlek o tät o fin. Ser hur den blir ikväll med alla sin kläder på.
I veckan har jag annars inte gjort så mycket. Mer har det hänt nu i helgen.
I fredags var det en liten kompis julafton hos en kompis. Vi mör med taco o massa gotte så klart.
Igår ( lörda) var det den årliga glöggmyset hos Sandra. En tradition vi har gjort nu att vi träffas de flesta tjejer ca 10 st o myser med glögg o massa , då menar jag massa godis. Ojojoj, man var mätt på godis när man kom hem där igår.
Vi alla köper en julklapp för 80-100 kr sen spelar vi ett spel. Så får man sig en finer julklapp. I år fick jag en jätte skön rosa halsduk.
Det är riktigt mysigt att träffa alla sina vänner innan jul o bara mysa o prata. Man hinner ju inte träffas så mycket runt jul o nyår sen.
O idag blir det massa stök hos Andreas mamma . Då ska det bakas pepparkakor o julgodis. O , det tar aldrig slut =) Vi gör det för Albin skull han tycker det är så kul.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.