onsdag 15 december 2010

Julkort

Nu har jag äntligen postat alla mina julkort. Oooo, va skönt o ha de gjort.
Jag "lekte" tom lite brevbärare här runt omkring. Har ju många av mina vänner/familj här i Taberg där vi bor så tyckte man kunde spara lite kronor ( faktikst mycket kronor för de är dyrt att skicka julkort ) så jag tog bilen o var en brevbärare för en liten stund o delade ut våra julkort.
En sak är säker man skulle aldrig kunna vara brevbärare i en vanlig bil. Alltså en bil som har ratten på "rätt" håll. Var faktikst lite bökigt att slänga i breven. Fast jag hoppade ut såklart.
I år har jag gjort egna julkort. O jag blev lite besviken på mig själv nu att jag inte tog kort på julkorten så jag kunde visa er lite smidiga julkort om man har lust att göra själv. Det var faktikst himlans smidigt o himlans roligt också. Kul o ge bort när man har gjort själv.
Nu ska jag faktikst upp o sova. Blir den tidig säng gång idag. Skönt !



På återseende <3




1 kommentar:

  1. Jaa, va synd hade velat se hur du gjorde du är så pysslig o duktig! Men har man tur kanske man får ett hihihihihihi :)
    Himlans busväder idag, jag tänkte ställa mig i kö en timme idag- för David vann högvinst på IKEA lotteriet o då får man välja på massa ikea grejer men först till kvarn gäller. Igår var jag bara 20min innan o då satt det givetvis redan folk o paxade bäddsoffan jag ville ha. Hoppas på bättre lycka idag :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.