torsdag 9 december 2010

Veckans bus

Idag blev det ännu mer bus o lek för Albin.
Det blev mer stor bus med stor killarna idag. Igår var vi ju med Texas o Mathilde o de är så små så det blir inte lika busigt med dom. =) Men snart kommer de på fötterna o då är det fullt med bus.
Vi gick ner till Becca o Liam vid 2 tiden idag för att snika lite mat ( haha ) o busa lite såklart. Gud vad jag tycker om att vara hos andra med Albin. Så länge barnen leker bra är det kul att vara o trivas med några/någon. Skönt att man har kompisar här hemma som bor så nära. De tycker jag om.
Jag älskar att bo där jag gör. Alla har jag i stort sett nära mig/oss. Både familj o vänner. Skulle ALDRIG vilja flytta här ifrån. Här ska jag o Andreas bo tills vi dör.
Skönt att vi hittade ett sådant hus vi alltid velat ha nära våra nära o kära.
Lyckliga är vi allt här i Taberg. =)
Iaf efter buset blev det lite slö tid o bus här hemma. Fick tända en brasa så himlans kallt ute så det blir lite småkyligt här hemma ( tur som man hade kom min pappa förbi , så han hämtade veden till mig ) titta så bra det är att ha sina kära så nära.
Så nu sitter jag i soffan o njuter av krasmet från brasan. Mys på högsta nivå.
Bara att vänta på att Robinson ska börja.



På återseende <3





Titta så mysigt de myser !



2 kommentarer:

  1. Hej Therese! Vad kul att ni också ska till fjällen. Det är ju så mysigt!!
    Jo, det är ju lite krångligt med trycket och det, och så är det ju några saker som behövs för att det ska gå! :) Men som du säger så är det ju en jättefin sak att göra och spara!
    Du kan absolut beställa de från mig! :) Antingen om du bara vill ha trycket eller om du vill att jag syr något åt dig. Det går ju göra jättefina kuddar och små påsar och doftpåsar och hjärtan och strumpor m.m. Det är bara till använda sin fantasi. Du kan väl maila mig på neor8603@hotmail.com och berätta vad det ska stå och hur stort du vill ha det och om du vill ha bild eller foto mm. Så kan jag ju göra ett prov och skicka till dig! Konstigt att du inte kom in på sidan med texterna.. www.dafont.com !? Jag kommer ju in! Där finns massa olika stilar att välja på, så testa igen och kommer du in så kan du ju välja en stil där! Testa och välj * Script * och sen *Calligraphy*. De stilarna är jättefina! Hör av dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Lätt avis på er som har era nära o kära så nära!!! Önskar jag också!!

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.