onsdag 8 december 2010

Tidigt

Idag morse fick man verkligen känna på hur det är att vara småbarns förälder. Albin brukar oftast vakna sent som typ runt 8 tiden så jag ska ju inte klaga , men idag ville han inte sova länge.
Han vaknade så tidigt som 5.20. SKÖNT !
De verkade han tycka iaf. För somna om ville han inte ädå hur himlans trött han verkade. Så tv var på så den dög en liten stund. Kikade lite smått på julkalandern. Kommer nog bli en mysig julkalender om man börjar följa den. Julkalender är alltid mysigt.
Tillslut ville han verkligen inte sitta i sängen längre eftersom han började kliva runt på mitt huvud o ställa sig på magen o allt möjligt bus. Så de va bara att gå upp.
Idag blir det en lång dag. Jag ska allt unna mig en ytte pytte vila i eftermiddag.
Men först ska vi iväg till Bondstorp till texas o Frida för lite bus. Va länge sen man träffade dom. Texas är lite mindre än Albin så Albin är stor kille när han busar med han. Emilia o Mathilde kommer me såklart.
Se hur mycket Albin pillar på hos Frida, =) Det finns en del roliga prydnader att riva ner. Blir nog att rensa huset lite.
Snart dags för frukost här hemma.



På återseende <3

1 kommentar:

  1. Hej! Vi mår kanon! Tack för komplimangerna! Alltid roligt att höra att man gjort något fint! :) Jag har sytt hjärtanen i lite tjockare tyg, sedan har jag strukit på bilderna och texten. Texten och det har jag gjort själv i Word. Det finns massa olika fina stilar på dafont.com som man kan ladda ner. Sen finns sådana papper att köpa så skriver man ut på dem (OBS! Måste vara med en bläckstråleskrivare! Ingen laserskrivare.) och stryker på. Instruktioner finns till. Viktigt att man spegelvänder allt innan man skriver ut också, annars blir det på fel håll. Och så stoppar man bara stoppning i sen och syr ihop. Lätt som en plätt! haha.. :) Hoppas du lyckas om du ger dig på att göra sådana! :) Samma med julstrumpan förresten om jag inte har skrivit det! Hoppas ni också mår bra! Kramar

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.