måndag 13 december 2010

Sushi

Nu kan jag äntligen skriva en massa om min underbara helg. Eller kan o kan jag har väl kunnat men verkligen inte hunnit. Det är ju som vanligt fullt upp nu för alla innan jul. Så ni förstår säkert.
Börjar med min mysiga fredag med mina fina tjejer Emilia o Martina.
De kom hit för att trivas o bara mysa o ta de lugnt i fredags. De föreslog att vi skulle äta sushi . Jag som aldrig hade testat de innan ville såklart testa hur det igentligen smakar.
O en sak kan jag säga att det var någ nästan sista gången jag åt de. Det var inget för mig. Salt o lite sådär slibbigt. Nä, det kommer jag nog inte köpa med mig själv hem. Men kankse får lära mig att äta de , för det är ju nyttig "snabbmat" o de kan ju bara himla bra att älska.
Får testa mig fram lite mer på den punkten.
Vi tittade på Idol o för en gång skull vann den person som jag verkligen ville vinna. Han JAY är allt en riktigt bra artist. Tror han kommer bli stor en dag. Hoppas snart. För jag älskar hans röst.
Det blev lite godis till de förstås ( så där försvann de nyttiga ) men mys o mycket trevlig hade vi. var länge sen vi mös ihop.
Alltid lika trevligt. Ändå att vi fattade våra 2 andra brudar. =)



På återseende <3





Hmmm, vilka är dina o mina ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.