onsdag 22 december 2010

Julklapps inslagning

Oooo, jag orkar verkligen inte ta tag i berget på bordet med alla julklappar som ska slås in.
Jag skojar inte att jag har säkert 20-30 julklappar att slå in. O man måste ju igentligen ta tag i de. Orkar jag eller orkar jag inte ikväll ??!!
Jag tror högen kommer får stå till imorgon kväll. **haha** Gott o stressa med alla julklappar dagen innan jul.
En sak som är ovanligt för mig är att jag har sprungit runt på stan o letat en massa julklappar idag. Som tur va så hittade jag alla. Jag som trodde att jag nästan var klar för ett tag sen i god tid men icke. Jag har varit o sprungit på stan 2 ggr o inhandlat alla våra julklappar. Men nu äntligen är de klara.
Som sagt bara det sista tråkiga kvar. Men de ska vi nog fixa tillsammasn imorgon jag o Andreas.
Idag har jag också hunnit med ett sista besök på Öppna förskolan. De var det allra sista för Albin eftersom han snart börjar dagis o jag börjar jobba. =(
Jag kan inte förstå de. Att jag verkligen börjar jobba om ca 4 veckor. jag vill inte. Jag vill inte lämna bort min Älskade Albin på dagis hela dagarna medans jag jobbar. Jag skulle alltid vilja vara hemma med Albin o leka o busa o ha de mys.
O vad det kommer bli lite smått jobbigt att lämna bort han.
Jag kommer sakna ihjäl mig på jobbet. ibland känns det som att jag inte kommer att klara av de. =(
Men det hoppas jag att jag kommer göra. Hans finns ju alltid hos mig iaf.
Min underbara älskade prins som jag älskar så otroligt. En känsla som aldrig går att förklara. Kärleken till sitt barn är den starkaste känslan man kan känna.
Nu ska jag gå upp o pussa han när han ligger i sin säng o sover så gott.


På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.