måndag 13 december 2010

Handling

Nu har jag äntligen handlat i stort sett klart alla mina o nästan Andreas sidas julklappar. Bara 1 eller 2 kvar. Det tycker jag är skönt.
Klar med julkorten är jag me. Tråkigt bara att ha att leta upp alla adresser bara. Men det gör inget. Ska bli kul att skicka iväg våra julkort i år.
Jag o Albin hade verkligen en heldag av jul shopping idag från 11-16 blev det.
O Albin var som en liten ängel när vi var o shoppade. Tur som jag hade somnade han vid 12:30 o sen fick jag väcka honom när vi skulle luncha vid 15 tiden. Det var en lyx. Älskade fina son !!!
Lunchade med min fina syster på Twin City. O det var så trevligt o mysigt. Vi satte oss vid brasan o tjöttade för fullt. Han äta upp allt tills jag fick väcka Albin. Ännu mera lyx.
Nu sitter jag i soffan o njuter av att få sitta. Har tom hunnit med träning ikväll. Så det var skönt att ha gjort de med.
Sitter i soffan med gott samvete. De är jag värd idag. =)




På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.