tisdag 14 december 2010

Välkomna

Alla är så välkomna här hem till oss. Idag har folk avlöst varandra hela dagen tills nu. Första kom Åsa o Wilton för att busa en aning. O som vanligt så busar/slåss Albin o Wilton till 100 %. De gick inte sitta en stund still för oss allihopa.
Sen efter de åkt kom Anton med mamma Malin o gick förbi så jag bjöd dom på lite julfika. Så fick Anton o Albin busa med varandra de me. Eftersom Anton är 1/2 år äldre så leker de faktikst lite bättre. Är som att Albin förstår att han är större för han tar ett steg tillbaka o inte kaxar till sig i onödan. Så de lekte riktigt bra. De va skönt.
Sen kom min syster förbi när Anton o Malin hade gått. Hon hade klippt sig här nere i Taberg ( japp, allt finns i min kära lilla "by" Taberg ) =)
Vi åt lite lasagne o sen åkte hon nyss för en liten stund sen för att hämta Theo för simskola dags.
Nu sover Albin middag så gott o jag ska väl fixa o dona lite. Eller kanske bara gotta mig o soffan. Får se vad jag känner för.
Jag skulle behöva leta upp alla himlans adresser till våra julkort.
A, får se vad man hittar på.



På återseende <3

1 kommentar:

  1. Hej! Tack vad roligt med massa fina komplimanger! :) Det går ju göra otroligt mycket fina saker själv, man måste bara vara lite påhittig och pysslig och ha tid. :) tyvrärr finns ju inte så mycket tid, men lite hinner jag ju med.. :)
    Ja, tänk vad roligt när våra barn är stora och ska lussa för oss och sjunga på skolavslutningar och påskfirande och allt vad det är. Mysigt!! Jag har fått ditt mejl och jag har fixat det åt dig, det ligger färdigt i en påse och väntar. Hör av mig imorgon! Kramar

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.