torsdag 2 december 2010

Klopp kväll

Ikväll är det änligen dax att trivas o träffas med mina brudar. Denna gång är klopp-kvällen hos Martina ( Vi kallar den klopp kväll istället för klubb kväll )
Ska bli så mysigt att träffas o prata.
Se var fina Martina bjuder på denna kala dag. Jag är sååå himla sugen på någon skalg paj. Typ blåbär eller äpple eller vad som helst. Super sugen. De skulle va så gott o göra mig en liten paj o mumsa på. Men de orkar jag ju inte = )
Igår var jag hos min mamma på ett home party med inredning. Denna gången var det Perfect home. De hade jätte fina grejer men ändå kunde jag inte bestämma mig för vad jag skulle köpa. Så tyvärr så köpte jag inget. Men jag får fundera lite så kan jag själv ha e party i början på nästa år.
Nu ska jag slappa lite i soffan innan lill plutten vaknar.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.