tisdag 30 november 2010

Hemmadag



Ser mumsigt ut !!


En skön o slapp hemma dag väntar för mig o Albin. Inte något minsta lilla planerat på hela dagen.
Darför är det ju alltid perfekt o ställa sig o baka något. Då har mn ju något att pyssla me. O Albin älskar ju att baka.
Idag hade jag tänkt att baka en Frozen cheescake med pepparkaka.
Cheescake är en riktig vinter kaka tycker jag. Det passar perfekt till vintern kalla.
Se hur de går o smakar. Sånt är ju så bra att ha i frysen när man får besök. O gott är det ju verkligen me.
Får se om det är det man gör idag. Eller om jag ska pyssla klart med mina egna gjorda julkort. Kankse tom hinner med båda.
Sen ska vi nog såklart gå ut o busa lite i snön. Det är underbart vinter väder idag. Det är ju så man måste ut i leka lite. Alltid bra att komma ut lite ändå att man bara är hemma.
Mys med familjen blir det idag iaf. Andreas slutar vid 14 denna vecka så de är skönt.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.