lördag 20 november 2010

Underbaraste

Jag har nog världens underbaraste sambo. Han visar att han älskar mig. Säger fina saker ofta till mig. Sånt man alltid vill höra. =)
Oo, igår överraskade han mig igen. Jag var ju på Ladies Night igår så när jag kom hem sa han att han hade en överraskning på min födelsedag till ära.
Att han hade gjort den finaste grej någon gjort för mig.
Han hade tänt alla våra ljus vi har här hemma. Ställt de i trappan sen ledde de ändå upp o sen hade han tänt ljus o våran kandilaber i sovrummet , satt på Lugna Favoriter på datorn , hällt upp ett glas vin till oss båda, plus att han hade tom sparat alla Pollyarna ( ni som vet så ÄLSKAR jag o Andreas Polly ).
Det var så underbart fint o så mysigt med vinet o musiken o allt.
Sen väntades en 30 min massage. Jag kan allt skatta mig så lycklig att jag har min Andreas. Såna här saker gör att man blir så lycklig o glad.
Så idag är jag pigg o glad efter en mysig kväll o en jätte rolig kväll på Ladies Night. Nu är man laddad inför dagen.



På återseende <3





2 kommentarer:

  1. Gud så mysigt! Stort grattis i efterskott! Verkar som du hade en toppendag! Tycker din blogg är så mysig =) ! Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen super mysigt. Jag ska ikke klaga =) Tack så mycket.¨
    Jaga hade en riktigt toppen dag.
    Hoppas vi kan ses snart.
    // Kram

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.