onsdag 10 november 2010

På G

Nu är hallen uppriven. Andreas hade gjort allt nu när jag varit borta på Öppna föskolan. Så när jag kom hem var det den gammla plastmattan som lös upp hallen. Den kommer nog inte bli smidig att ta bort. Fy !!
Han hade tom hunnit dra bort alla karmar o lister. Han kan allt min man som jag alltid säger.
Men det är faktikst sant. Jag har nog hittat den bästa mannan man kan få. Han har gjort o gör så mycket i vårat hus. Hallen kommer bli galant fin när han är klar.
Nu hoppas jag bara att det går fort. Jag får ju lite smått panik d
när det är skäpigt o orörligt i huset.
Men man får lida pin till det är klart o fint.
Ikväll ska jag på ett Home party. Denna gånger för inredning. Det ska bli så roligt. Jag som älskar inreding. Kankse man hittar något fint till hallen =)
Andreas älskar när jag alltid kommer hem med nya grejer. Man han tycker det blir fint till slut.
Nu ska jag dammsuga upp skiten efter röjet. Fast det är inte mycket, bara lite lite damm o spån.


På återseende <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar något roligt på partyt ikväll! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jag hittade något jag verkligen sökte.
    Fanns massa fina grejer.
    Mycket trevligt var det med , som vanligt =)
    // Kram Therese

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.