torsdag 18 november 2010

Älsklingens födelsedag

Idag fyllde min Älskade sambo år. Ett helt år äldre.
Jag o Albin gav han frukost på sängen med ros o paket. Mackan hade Albin redan siktat in innan han nästan fick den. Så den fick han smaska på i sängen. Kan säga att han var riktigt nöjd när han fick äta just i sängen.
Hade ändå tänkt o ge den till Albin eftersom vi åt nyköpta frallor till fin frukosten till ära. Gott är de.
Vi hade köpt en riktigt grabbig grej till Älsklingen. Men en sån grej en kille ALDRIG skulle gå o köpa själv.
En riktigt bra ansiktsmask. Så nu kommer han bli fin o inte alls åldras mer. =) Haha.
Tyvärr så har hans födelsedag bestått av att jobba i hallen ( han är ledig till måndag , skönt ) som tur är tycker han om att jobba o göra fint.
Men synd att vi inte kunnat umgås mer en över en middag. Men jag hoppas han tyckt om sin födelsedag iaf. Hoppas han uppskattar oss ändå att han inte kunnat vara med oss.
Fast det vet jag att han gör. Han är vårat allt o vi är hans allt.
Imorgon är en annan dag. Då är det också min födelsedag.
Sjutk att man fyller år så nära inpå varandra, fast 4 år senare. Han kan ju aldrig skylla på att han glömmer min födelsedag.
De är bra de.


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.