tisdag 2 november 2010

Baka baka

Kankse att man ska ta o baka en massa goda kakor idag. Om man orkar så att säga.
Albin vaknade vid 4 först o sen vid 6. O konstigt nog kunde jag inte somna om efter 4. Det är inte ok o inte kunna somna om. Man får skylla sig sjäklv att man är "svårsövd" =)
Det är inget planerat idag så då kan man passa på o mysa här hemma. Som att baka lite kakor. Man får värma upp till julbaket som vi har alltid i december.
Andreas köpte tex pepparkakor igår. Dom kommer var slut innan jul om jag känner min sambo rätt.
Nu ska jag leta efter goda, lite små juliga recept.

På återseende <3



2 kommentarer:

  1. Härlig blogg! Hit kommer jag gärna på besök igen. Ha en trevlig dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅååå, va glad jag blir för din kommentar. Tack så mycket ! Kikade in på din blogg.
    Den gillade jag starkt. Säger desamma som du. Jag kommer allt titta in flera gånger.
    precis en blogg i min stil.
    // Kram Therese

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.