onsdag 17 november 2010

Buss

Idag har Albin åkt buss för första gången. Han gillade som tur var. Det var faktikst mycket smidigare än vad jag trodde. O nu har dom bytt väg som bussen åker in till stan så det tar ju bara 30 min.
Kan säga att det nog inte var sista gången vi åkte kommunalt.
Albin roade sig väl av den lilla tanten som satt bakom oss. GUUDDD, va könan (tanten) tjöttade. Hon var lite rolig för hon sa en del roliga grejer.
Väl framme i stan inser jag att jag glömnt det viktigaste som jag skulle ha med mig. Jag skulle ju framkalla julkorten på Albin så jag kan scrapa lite julkort imorgon på jylpysslet. Men men de var ju bara gå vidare o se glad ut.
Som tur är har jag ju den bästa mannen som åker hem o hämtar cd:n o åker o möter upp mig efter jobbet.
Jag är lyckligt lottad !! Ja vet =)
Så nu ahr vi korten framkallade o klara. Skönt.
Jag gick o köpte mig en massa massa pyssel till imorgon. O så roligt det ska bli. Får se vad som ska göras o hur de ska göras. På något sett blir det bra iaf.
Nu är vi iaf äntligen väl hemma jag o Albin efter en HEL dag på stan. Vi åkte nämligen 10:15 imorse o klev nästan nyss innanför dörren.
Just de jag. Jag var ju o hjälpte min syster o sambo med att köpa lite grejer till barnens rum. En massa fint blev det. Det kommer bli så fint i Albins kusiners rum nu.
Nu ska jag o Albin bort o våldgästa Lisette o Leah idag igen. Andreas bygger o bunkar för fullt här hemma. Går inte leka alls. Lika bra o leka med kompisar istället.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.