måndag 8 november 2010

Nu så

Det blev en mycket trevlig förmiddag idag. Hela familjen Lind/Lyck/Iwarez o Wiggen o Malin tog en utflykt ut till Backamo ( äntligen ).
O de hade en massa fina grejer, o en massa blommor. Idag köpte jag bara lite dekoration o ljushållare. Jag skulle köpa ett jätte fint zink hur men så klart så var de ju slut. Så typiskt.
Jag ska åka dit o köpa lite blommor med tror jag. Det blir ju defenitivt ett till besök till Backamo.
Sen åkte vi ut till Habo för att åka till XL-bygg handel. Det som Andreas älskar.
O det var så bra för vi hittade såndär panel vi vill ha till hallen.
Det bästa var att det var redan vitmålat o klart. Kunde det bli bättre. NEJ !
O rätt så billigt var det me. Det slår ju aldrig fel.
Så nu hoppas jag att det inte bara blir prat att göra om hallen utan att vi tar tag i det. Jag skulle vilja iaf ha det klart innan jul. Hoppas nu !¨
Malin o Wiggen var så gulliga att de bjöd hem oss på mat. Ooooo, gud så gott det var. Både jag o Andreas sa att det var den godaste lasagne vi någonsin ätit.
Nu är jag mätt o go. Så nu har jag energi till att putsa lite fönter medans Plutten sover.


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.