söndag 7 november 2010

Backamo

Malin som vi var hos igår hade köpt en massa fina inrednings grejer.
Hon hade varit på Backamo handelsträdgård.
Backamo ligger en liten bit utanför Jönköping o har en massa fina inrednings grejer o blommor för både inne o ute bruk.
Jag har ju aldrig varit där ( förstår inte hur jag kan "missat" att åka dit ) det finns ju en massa underbart fina saker. Precis det jag älskar. De bara ropar till mig känner jag.
Så Malin sa att hon kankse skulle ta mig dit idag. Jag vill vekligen dit. Om inte får vi allt ta det i veckan. Dit ska jag iaf.
Annars idag blir det ju lungt o skönt efter gårdagen. Men jag ärr pigg. Jag blir nästan aldrig bakis. Det är skönt tycker jag.
Men jag ska iaf ligga o slöa lite i soffan.

På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.