måndag 22 november 2010

F*n

Oooo, va sur jag blir.
Jag var inne på Nelly.com för att kika. O så hade jag klickat hem en sån jätte fin klänning till mig. Men nä när jag skulle titta vidare så bara stängde sidan ner o nu kommer jag inte in på sidan överhuvudtaget. Jag som blev så lycklig att jag snart skulle få en eller flera klänningar i min brevlåda.
Men men jag ska allt föröska snart igen.
Fanns jätte många super tjusiga klänningar men självklart fanns det bara S kvar. O de kan man ju knappast få på sig.
Nu ska jag fösöka till datan brinner.


På återseende <3

1 kommentar:

  1. Jisses, vad irreterande!
    Hoppas du kunde komma in på sidan och kunna klicka hem klänningen till slut.

    Önskar dig och din familj en bra dag i ovädret!
    Kramar Maria

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.