fredag 12 november 2010

Soffan

Nu är jag så värd att ligga i soffan HELA kvällen.
Jag är helt slut. Började dagen med lite kaffe besök av min farmor o farfar. Kul när de kommer på lite kaffe så. Man träffas inte så ofta ändå att vi bor i Taberg. Fast jag träffar nog mina mor/far föräldrar oftare än vad andra gör iaf.
Sen var jag så duktig att jag drog mig ner till gymmet. O gud att jag var duktig. Jag var helt ensam nere på gymmer o då kan man ju köra lite hårdare o mer som man vill. Jag var verkligen total slut efter 1 h träning. O kom hem o gjorde spenat soppa. Det var mums.Länge sen man åt de så det var på tiden.
Efter var det att hålla koll på Albin för fulla muggar.
Halen är ju inte direkt barn läglig , så medans Andreas höll på med hallen o rev o drog fick jag springa o leka föe fullt. Det är faktikst en aning jobbigt när det ända Albin vill är att vara där han INTE får vara. Alltså med Andreas i hallen. Så det var sådär smidigt. Tillslut åkte jag till Åsa o Wilton o lekte o trivdes lite.
Tills det blev läggdags för lillkillen. Så nu sover han som en stock efter en dag med fullt ös. Som jag också snart göra. Jag är helt slut. Mina ben värker kan jag meddela.
De ska bli pigga till imorgon för imorgon är det dags för IKEA -galan. Jag är ju mammaledig från IKEA där jag annars jobbar så imorgon är det vårat så kallat "julbord". Men iställer för julmat o trams har vi gala ( denna gång är det rock-gala , vi har innan haft humor-gala, black&White -gala m.m ) Det är faktikst kul med lite tema tycker jag.
Inte dåligt av IKEA att ordna nåt sånt här fint. För det är ingen dålig fest. Vi får oftast oxfile o fläskfile till maten. Då är IKEA inte snål för en gång skull. =)
Det ska bli riktigt roligt att träffa alla. Det var ju ett brra tag sen. Man har ju snart varit hemma i 1 1/2 år. HERREGUD !!
Nu blir det att vila upp sig till imorgon.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.