tisdag 2 november 2010

Krans

Var hos grannen idag o busade med barnen.
Hon hade framme Ernst jul bok på bordet. Bläddrade igenom den o hittade fina mysiga grjer att pyssla nu till jul.
Hittade en enkelt o fint stål hjärta att göra o hänga antingen inne eller ute.
Sen är jag himlans sugen på att göra en STOR krans o ha på dörren. Ska bara hitta den krans jag skulle kunna tänkas att göra.
Bilderna visar ungefär vad jag ska göra. Hjärtat ska jag nog göra lite smalare.
Ni kanske tycker jag är tidig med all jul hit o dit. Men ni anar inte hur fort tiden går. Snart står man där med julklappar till knäna. =)
Gäller va ute i god tid. Sen så älskar jag nästan allt med julen. MYS !!

På återseende <3




1 kommentar:

  1. Hallå!

    Vad roligt att du gillade min blogg! Du är så välkommen tillbaka.
    Jag lägger till dig på min blogglista så jag hittar hit igen :D

    Ha en trevlig kväll du med! Kram Maria

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.