söndag 14 november 2010

IKEA galan

Igår var årets IKEA gala för alla oss som jobbar på lagret på IKEA.
Det blev att träffas tidigt för en liten förfest. Vi träffades redan 15:30 eftersom insläppet på galan var vid 19 tiden.
Det var riktigt roligt att träffa alla som man inte sett på länge.
IKEA gör faktikst våran "julfest" som det igentligen är riktigt bra.
Eftersom temas var rock`n roll så hade de ett riktigt bra live band. De spelade när man kom in o rockade loss lite innan maten kom.
Jag var så fruktansvärt trött i stort sett hela kvällen men efter maten blev jag riktigt riktigt trött. Så vid 21 tiden åkte jag faktikst hem. Det var inte att det var tråkigt , det var faktikst jätte trevligt men jag orkade verkligen inte vara kvar.
Så var hemma runt 22 tiden o bara gick hem o la mig i sängen o somnade på 2 sekunder. Helst sjukt. Jag har aldrig varit med om att jag blivit så trött när man varit iväg. Men det gick verkligen inte knappt att vara vaken.
Skönt var det att komma hem.
Idag blir det att åka iväg me. Andreas farmor fyller hela 95 år idag. HURRA HURRA HURRA !!
Det är helt sjukt att hon nästan snart är 100 år. Det skulle inte förvåna mig om hon lever så länge.
Sen är det fars dag me ju. =) GRATTIS till alla pappor idag.
O ett extra mega stort GRATTIS till Albins underbara pappa. Han har allt världen bästa pappa. Han leker o busar med Albin o man ser att han älskar de.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.