torsdag 4 november 2010

Tjejkväll

Vilken fullspäckad dag det blev.
Började dagen med en stor Playdate borta hos grannen Lisette. Idag var vi 5 barn o mammor som busade för fullt. Det var verkligen fullt ös.
Leksaker som tjutade, lego som byggdes, ryckningar i håret ( JA, Albin har börjat med att rycka i andras hår o nypas , inte OK )
Den lilla mesen har blivit kaxig. Kan han ha fått det av sin mamma ? NEJ ! =)
Efter var jag så duktig att gå ner o träna. Men pjuu va jobbigt det va. Men nu va det gjort iaf o det är alltid lika skön att komma hem o känna sig duktig.
Typiskt var ju bara att man var också tvungen att dammsuga huset idag eftersom vi inte kunda göra det igår. Men nu är dammsugan som ny med sina nya påsar. Redo att fyllas med massa damm o skräp. Så nu va det gjort iaf. För denna vecka.
Jag fick ju belönas med att träffa mina underbara tjejer.
Emilias tur var det idag o hon hade slagit på stort. Hade gjort super duper goda egna räkmackor. Det var hög klass på dom. På full klass till köpe mackor.
Mums va de.
Jag kan säga att man är jätte jätte mätt nu. Skulle inte kunna få i mig en smula.
Känns som jag inte behöver äta på 1 vecka. Fast det måste man ju.
Imorgon ska jag med min mamma o pappa o syster med barn till Borås djurpark. Det är Albins första gång. Han kommer nog ÄLSKA de. Han älskar verkligen djur. Så det kommer bli riktigt spännande.
Han längtar nog massa om han visste vart han skulle åka imorgon. Hoppas han sover gott inatt så han är pigg inför alla djuren imorgon.


På återseende <3







O , vad Albin vill ha en sån här fin gunghäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.