onsdag 3 november 2010

Älsklingar

Det var bus här i huset i förmiddags. Bäst kompisarna Liam o Wilton var o busade.
Efter buset blev det ännu mera bus på öppna förskolan ( Ö.F )
Det blev en sväng det är ju lite dålig tid för Albins del. Han brukar ju sova när vi ska åka till Ö.F vid 13 tiden. Men man blir ju alltid lite pigg o glad av lek o bus.
Fast Albin blir mammig o lite gnällig när han blir trött. Men det är ju inte så konstigt. Idag lade han huvudet på "poolen" ( en mjuk stor kudde )o bara njöt o ville sluta ögonen. Så vi åkte hem lite tidigare än vanligt.
Så när jag kom hem låg Älsklingen o vilade gott efter jobbet. Så jag började damma o putsa lådor/luckorna i köket. Så nu är det fräscht i köket. Lagom iaf.
Faktikst skönt o gå o städa i lung o ro medans mina Älsklingar ligger o vilar.
Ooooo va jag ÄLSKAR dom !! Ni är mitt allt allt allt.
Tyvärr så va ju dammsugspåsen slut så vi kunde inte dammsuga. Har ju glömt o köpa de. Men de får jag göra imorgon , sen kan huset glänsa.
Ikväll blev det en mysig o go taco kväll med tända ljus o bonde söker fru o massa massa mys. Bara jag o Andreas. Han bleb överlycklig när jag sa att jag skulle göra taco. Vardags lyx !
Nu ska jag mysa ännu mer med Älsklingen.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.