lördag 6 november 2010

Djävul

För det är väl så det stavas , Djävul ??!!! Jag tycker det ser lite konstigt ut men det får vara så.
Ikväll är det iaf Hallowen fest med utklädnad. Jag ska vara en liten jobbig djävul. Det passar ju mig perfekt tänker alla som känner mig. Ja , jag vet det var darför jag valde de. Knappt man behöver klä ut sig då heller. =)
Men det ska bli riktigt roligt.
Nåt som inte är lika roligt natten innan man ska på fest är att ha haft en skrik o riktigt ordentlig gnäll fest inatt. Albin var helt utav sig. Vet inte vad det var med honom. Det kan vara massa. Vi har tänkt att det kan vara alla intryck han fick igår i djurparken. Sen sa jag till Andreas att han blev skrämd av en apa som knackade på fönstret precis framför honom då blev ju Albin jätte rädd. Så de kan ju vara det också. Att han drömmer en massa mardrömmar. Stackarn !!
Sen kan det ju också vara magen. Det är ju det klassiska. Men vi vet ännu inte vad han ville. Han är fortfarande super gnällig o inte på humör.
Någon som kan tänka sig vad de kan va?!
Hoppas han är snällare inatt för då ska han sova över hos mormor o morfar. Men då är han säkert som en fin liten ängel som han alltid är.
Jag älskar han ovillkorligt ändå att han gör mamma super trött ibland !!


På återseende <3

1 kommentar:

  1. Givetvis är det tänder på G!
    Hihi, kyss från Emilia

    Och ha så skojj ikväll!

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.