onsdag 24 november 2010

Brrr

Usch o fy vad det blåser. Vintern har verkligen kommit med storm.
Men jag kan faktikst säga att det är super mys med all snö som redan kommit. Tråkiga är bar att det knappt går att gå ut för det blåser som tusan så Albin ens inte gillar att komma ut ,plus att snön är så hög att man inte kan leka i den.
O det största minuset är att när jag tittade ut idag , ja vad trodde ni då hade hänt?!
JO, DEN DÄR J*VLA SNÖN HADE JU BLÅST TILLBAKA IGEN !!! **grr**
Sådär kul va det nu att jag hade skottat igår. Det är ju bara att gå på e´t igen.
Ut måste man ju.
Snart ska jag ner till Becca o Liam o sitta barnvakt. Hon sa att hon hade tänt massa ljus. O så mysigt jag o barnen ska ha. =)
Sen kankse det blir öppna föskolan senare. Känns sådär att åka ut i detta skit vädret. Men man får la se.
Man ska ju ändå iväg ikväll på den där Fösta-hjälpen kursen. Är sådär sugen att gå på den just nu. Det är jätte bra å so men det är ju aldrig kul o sitta still o 3 timmar. Men det är som sagt en välbehövlig kurs.



På återseende <3



3 kommentarer:

  1. det där måste väl va en gammal bild eller? knappt nån snö alls jue! Här borta har vi en halvmeter. ;)
    /Lisette

    SvaraRadera
  2. Haha !!! Jajemen, jag som trodde att ingen skulle märka att de va en annan bild. =) Men hade inget kort så då tar man ju begagnat.
    Ja, fy fan j*vla snö. Nu orkar jag inte skotta mer.
    // Kram

    SvaraRadera
  3. jag ser allt serrö! ;)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.