tisdag 16 november 2010

Inneboende

Jag o Albin kommer få springa runt här i kvarteret hos våra vänner o familjer nu när vi gör om. Tur att man har så snälla vänner som ställer upp o leker med oss lite.
Sen har jag också turen att min mamma o pappa bara bor några 100 meter från oss. Så många av dagarna kan vi ju vara där, de är ju ändå på jobbet. Detta kommer bli toppen ändå att det är rörigt här hemma. Kvällarna är väl det värsta i sånna fall.
Man får tänka att det bara förhoppningsvis handlar om 1-2 veckor med stök. OK , kankse 3-4. Men 1-2 veckor är det iaf det största stöket.
Idag fick vi vara hos min mamma o pappa o busa med Wilton o Liam. Vi vara barknvakt åt Wilton.
Becca hade med sig riskakor. De var för söta. För alla 3 satte sig i soffan o åt kakan tills den var slut. Självklart var Albin sist. Den som spar han har.
Svea fick såklart vara med o busa. Det tycker barnen är roligt.
Efter buset o barnsittandet gick jag o Albin till Lisette o Leah för att gå ut o skogen för att plocka lite ris o sånt till julpysslet på torsdag.
Å, va det kommer bli roligt.
Barnen är ju inte speciellt rörliga i de stora overallerna. Albin hade roligt. Han bara la sig bakåt o skrattade när han hade trillat.
De hade roligt i skogen.
Snart ska jag nog iväg o snika mig lite plats i någons hus. =)
Ikväll är det första-hjälpen-kurs för mig. Så man vet vad man ska göra om det skulle hända något.


På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.