tisdag 9 november 2010

Kärleksmums

Det har verkligen varit helt perfekt att baka Kärleksmums idag. Det har varit en riktigt mysig hemma dag. Därför passar ju ordet kärleksmums till.
Andreas hemma på förmiddagen o myste med oss. Tände brasan o tittade ut på all snö. Då myste man till ännu mer.
När jag o Albin vilat oss lite satte vi igång o bakade. Albin älskar att baka med mig. Han kankse ska bli en liten bagare.
Det bästa av allt tyckte han nog när han fick slicka av det goda från vispen. ojojoj, där låg mamma på plus kanten ,tills jag skulle ta den ifrån honom.
Men det är tur att barn glömmer saker fort.
Vi satte oss o myste vid tv:n o då var de Boul på tv. Han ÄLSKADE de till 1000. Jag ljuger inte om han där helt still i 20 min.
Är han inte för söt ?!
Det var lika dant när han o Albin satt o tittade på biljard. Då satt han helt still me. Det är något med den gröna mattan o de färgglada bollarna.
En sak är säker att han ska iaf inte börja boula när han är liten. Känns lite pensionärit tycker jag.
Imorgon ser dagen ut som imorgon än så länge. INGENTING att göra. Får se vad som händer.
Andreas kanske börjar med att riva upp golvet i hallen. Så vi kan påbörja hallen o lägga nytt golv med värme o allt. Hoppas vi kommer i farten nu.
Det kommer bli så galant fint när hela hallen är klar. Än så länge har vi inte gjort något. Men imorgon smäller de hoppas vi på.


På återseende <3




1 kommentar:

  1. Mysigt! Hoppas han mår bättre idag prinsen!
    Kram
    /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.