fredag 19 november 2010

Min födelsedag

Idag var det dax för min födelsedag. Nu är man 1 år äldre igen. Fast jag känner mig inte alls gammal. Mig gör det inget att fylla år.
Jag ÄLSKAR faktikst att fylla år. Det är en helt vanlig dag med lite lyx på kanten.
Fick en fin presentbricka i morse av familjen. Den innehöll en fin kokbok som jag hade önskat mig. Såklart var det Lielas nya. Älskling kan allt köpa bra grejer.
Mysig att börja dagen så tycker jag.
Annars ska jag bara göra nytta idag. Jag o Albin ska iväg o handla till våran lilla festa vi ska ha imorgon. Andreas jibbar för fullt i hallen idag me så det blir skönt för oss att komma ut.
Sen i e.f kommer Andreas föräldrar o fira oss bara lite. ( Kalaset ska vi ha nästa vecka ) Mina föräldrar är i Halmstad o gottar sig istället.
Sen ikväll smäller de. Då är det dags för Ladies night med brudarna. Kommer nog bli trevligt. Surt bara att man såklart vaknade med huvudvärk. Det gör man ju aldrig annars. Men den ska nog gå över.
Nu måste jag starta dagen. Det finns mycket att göra.



På återseende <3

2 kommentarer:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.