torsdag 25 november 2010

ICA Maxi

Ojojoj, detta var nog sista gången jag handlade på för det första en löningsdag , o efter kl 17 ( alla slutar jobba ) det var en massa massa folk. Men som tur var så fick jag hjälp av Åsa m fam med Albin. Så jag hivade av han hos dom så han o Wilton busade ännu mer.
De har varit hos oss o busat hela dagen. O det är verkligen bus. Man märker verkligen att de är killar. Riktiga kill fasoner har de för sig. De jagar varandra, brottas för fullt bits o allt möjligt. Albin har blivit en riktig katnisse. Han som var en sån mes innan nu ger han igen ordentligt.
Man undrar hur de kommer bli på dagis. Ska fröknarna jaga dom o säga till dom hela tiden. De lär de ju få göra så som de livar nu. =) Men det går nog bra iaf. Man hoppas att de inte är lika katiga på dagis.
Nu måste jag kika på Robinson. Man kan tro att torsdagar är fredagar, för de har satt alla bra "FREDAGS program på torsdagen. Både Robinson o Hellenius Hörna.
Andreas jobbar kväll så jag får sitta ensam o mysa i soffan o vänta på tills Älsklingen kommer hem.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.