torsdag 3 mars 2011

Falsterbo Tapet





Nu har jag nog hittat den tapet som jag verkligen skulle kunna tänka mig i hallen. Jag fastnade för något helt annat än vad jag hade tänkt från början.
Jag o Albin har nämligen varit inne i stan o köpte färg till alla listerna, o då passar man såklart på att kika på tapeter.
Dessutom så älskade Albin att vara i färg/tapet affären.
Men jag hittade en tapet som bara ville komma hem till mig o sitta fint på hallväggen. Visst är den fin? Tror ni den skulle passa i min hall de som vet hur de ser ut här hos oss ?
Jag tror nog den skulle bli kanon. Nu ska jag bara övertala Andreas att det är denna tapet vi vill ha. =)
Så, va tycker ni ??



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.