fredag 18 mars 2011

Snickerskaka





Nu så fick jag äntligen baka ihop min underbart goda snickerskaka.
Jag kan nog säga att det är världens smidigaste kaka att göra. Ingen ugn ingen visp bara ingredienser o en bunke o lite spis värme.
Den är nog också absolut en av de godaste kakorna som finns. En snickerskaka slåt aldrig fel på kakfatet. Alla tycker verkligen om dom.
Jag vet nog iaf 2 styckna av våra vänner som kommer komma på fika i helgen för att få smaka lite snickers =) Ni vet nog vilka ni är !! =)
Funderar på om jag ska ta med mig några till jobbet o bjuda. Får tänka på de. Tyvärr så börjar jag redan om 1 timme. O vill inte.
Men men de är bara bita ihop å gå dit. Ikväll blir det att trivas hos grannarna Lisette o Johnny efter jobbet. Gott med god mat efter jobbet. De längtar jag till me.
Nu blir det att göra sig redo till jobbet.



På återseende <3

1 kommentar:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.