torsdag 24 mars 2011

Packa

Nu är nästan allt tvättat som ska med till Sälen nu på söndag. Jag har 1-2 tvättar kvar. Sen är det faktikst helt tomt i tvätt stugan. Det har nog ALDRIG hänt.
Nu har jag iaf plockat fram Albins kläder o lite vinter mössor o vantar m.m. Det är inte lätt att packa när man har barn. Det tar ju en lite mer tid.
Man måste tänka på allt som man ska ha med sig o allt man inte får glömma. Nu ska vi ju bara fara inom Sverige så igentligen är det ju inte super viktigt o få med allt.
Men det är skön o ha med allt o inte veta att man glömt något.
Känns ju lite surt o åka iväg o köpa en ny overall eller något.
Fast jag tror chansen att glömma hans overall är rätt liten.
Ikväll får jag börja packa mina kläder. Sen är det nästan klart.
Denna gången åka vi alla i familjen i en STOR buss. 9 st. Se hur det kommer gå. Tror det kommer gå bättre för Albin för då kan man ju busa lite.
Det är ju en bit upp till Sälen.
O va underbart skönt de ska bli. Vi längtar mycket nu !!



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.