fredag 11 mars 2011

Mys helg

Detta kommer allt bli en riktigt trevlig helg. Om nån timme åker jag med brudarna till som sagt ett hemligt ställe. Vi ska fira Petra som fyllt 25 för ett tag sen. Så det är en liten suprice resa för henne. Det kommer bli kanoners. Vi ska allt försöka hitta på en massa mysiga o roliga grejer o bara ta det lugnt.
Vi hoppas på ett härligt väder med sol o vindstilla.
Andreas o Albin ska ha en son-far-helg här hemma. O vad jag kommer sakna dom. Det är första gången jag är borta så här länge själv utan Albin. Tom Andreas är det första gången vi är borta så här länge ifrån varandra efter att vi flyttade ihop. Så att jag kommer längta efter dom.
Men jag tror allt de kommer ha de super mys de me. Andreas skulle ta med Albin till Stadsparken o titta på djuren sen skulle de käka på McDonalds. Han skämer allt bort han när mamma inte är hemma o styr =)
Så denna helgen låter bra för oss alla.
Nu ska jag packa det sista o fixa mig klar.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.